Hoe kan je haarbanden (van een kind) op een leuke manier opbergen/opruimen op haar slaapkamer.

en dan niet op een plank leggen of in een la of bakje stoppen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (7)

Diademen kan je aan een horizontaal opgehangen stuk rioolpijp klemmen.

Haarbanden kan je aan een stuk hout met allemaal verschillende haakjes, schroefjes, oogjes hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bekleed een ronde paal of stuk rioolbuis met een leuk stofje en zet deze als een pilaar in de kamer, diademen kan je daar omheen klemmen (wel op de maat letten dus) en elastieke haarbanden kan je er aan de bovenkant overheen schuiven (dus ook niet te hoog maken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een pilaar in haar kamer is geen optie zo groot is hij niet. ik zoek iets wat ik bijv op een vensterbank ofzoiets kan zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, ik bedoel ook geen pilaar als in een Dorische zuil. Wat ik bedoel kan ook prima op de vensterbank, zolang het maar breed genoeg is om de haarbanden op te houden.
Je kunt daar een sierradenstandaard voor gebruiken, die heb ik bijvoorbeeld gezien bij de Xenos (niet exact die van de foto, wel hetzelfde idee).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vul een schone 1.5 of 2 liter plastic fles voor 1/3 met schoon water en voeg daar wat druppels levensmiddelenkleurstof (in de kleur van haar kamer) aan toe,gevolgd door een kopje plantaardige olie en wat glitters en herhaal dit tot de fles bijna vol,klem de haarbanden er omheen.
Bekleed een board van kurk met een leuk stofje,draai er haken in en hang daar de haarbanden aan.
Zoek een mooie grote tak in de natuur,met veel zijtakken,verf hem in een mooie kleur met spuitbusverf en hang ze daar aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dochter (nu 21) Had veel haarfrutsels toen ze klein was en die deed ik op een soort van draadstaal. Het was officieel een aantal platen waar je een kubus van kon maken en als tafeltje of kastje kon gebruiken. Kunnen ook haarspelden op en het is overzichtelijk en staat zo leuk. Ze zijn te koop bij Leen bakker vanaf €19,95 Dan samen met die buis zoals iemand anders beschreef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die zaken waar ze pruiken maken.
Ze hebben losse etalage hoofden om de pruiken op te zetten.
Probeer een los hoofd te krijgen om ze daar op te bewaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook op een dun plankje spijkers inslaan waaraan ze haar haarbanden kan ophangen, maar ook haar kettingen. Eventueel kun je dat aan de binnenkant van een kleren hangen.